مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-11ورزشي

نتایج نهایی سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور مشخص شد


شیراز _ پس از پایان مرحله دوم مسابقات سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاه های کشور در استان فارس، جمع بندی نتایج این مسابقات مشخص شد.

- محمدجواد کشاورز رییس هیأت دوچرخه سواری استان فارس در خصوص پایان این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: مرحله دوم و پایانی سوپر لیگ دوچرخه سواری کوهستان آقایان و بانوان باشگاههای کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو رشته کراس کانتری و دانهیل به میزبانی استان فارس برگزار شد که در رشته کراس کانتری و در هر 2 رده سنی، تیم بیشاپور کازرون به مقام نخست دست یافت.

کشاورز افزود: رقابت های رشته کراس کانتری با شرکت 90 دوچرخه سوار به میزبانی شهرستان کازرون برگزار شد که در مجموع مراحل اول و دوم در کراس کانتری جوانان، فاطمه عباسی از تیم بیشاپور کازرون و در کراس کانتری بزرگسالان، فرانک پرتو آذر از تیم ولوو سلوشنز به مقام قهرمانی رسیدند.

رییس هیأت دوچرخه سواری استان فارس در خصوص نتایج مسابقات رشته دانهیل نیز بیان داشت: مسابقات رشته دانهیل با شرکت 40 دوچرخه سوار روز جمعه 19 آذر به میزبانی پیست دراک شیراز برگزار شد که در مجموع مراحل اول و دوم، تیم صنعت مس کرمان به مقام قهرمانی رده سنی بزرگسالان آقایان دست یافت و حسین زنجانیان از تیم Always Vigor زنجان در بخش انفرادی بزرگسالان به عنوان قهرمانی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور مشخص شد

نتایج نهایی سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور مشخص شد