مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-11اقتصادي

اصلاح بذر و حمایت از توتون کاران در دستور کار شرکت دخانیات


مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: ما به فکری نو در بخش دخانیات کشور نیاز داریم و باید بسیاری از کارها به روزرسانی شود و از تکنولوژی روز و اصلاح بذر استفاده کنیم و توجه به توتون کاران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین عامریان، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بیان کرد: در فضای فعلی کشور کار تولیدی با اعمال شاقه است و هزار مانع بر سر راه آن وجود دارد و شرایط به گونه ای است که مجموعه های بدون حواشی با مشکل روبه رو هستند و چه برسد در فضای تحریم و حتی تحریم داخلی بخواهیم کار کنیم.

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد افزود: فضای تولید مانند فضایی مین گذاری شده است که در این فضای سنگین هم باید بار سنگین را حمل کرد و هم باید از آن عبور کرد و جان سالم به در برد.

وی اظهار داشت: وضعیت اقتصادی در کشور شرایط تولید را سخت کرده است .

شرکت دخانیات یکی از قدیمی ترین شرکت های ایران است و شرایط امروز آن به دلیل اقدامات مسؤولان بوده و حق شرکت دخانیات این نیست.

لذا باید این بخش را بسازیم و توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم برنامه ها را به نحو احسن اجرا و گسترش داد گفت: نیاز به یک تحول و تغییر و فکر نو داریم تا شرایط بهتری را رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح بذر و حمایت از توتون کاران در دستور کار شرکت دخانیات

اصلاح بذر و حمایت از توتون کاران در دستور کار شرکت دخانیات