مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-11ورزشي

نماینده فارس، قهرمان نیم فصل لیگ برتر هندبال مردان کشور شد


شیراز _تیم هندبال نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون، پس از برتری مقابل زغال سنگ طبس در آخرین بازی دور رفت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، - به عنوان قهرمانی نیم فصل این مسابقات دست یافت.

رضا غلامشاهی رییس هیأت هندبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان داشت: تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون تنها تیمی در استان فارس است که پس از 53 سال در میان رشته های توپی توانسته قهرمان لیگ ایران شود و در لیگ برتر امسال نیز این تیم با کسب 9 پیروزی و بدون شکست با اقتدار کامل قهرمان نیم فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور شد و به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ برتر ایران است.

وی در ادامه افزود: این تیم با قهرمانی در لیگ برتر سال گذشته توانست به عنوان نماینده استان فارس و کشورمان جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا را کسب نماید و به همین دلیل نیاز مبرم به حمایت و نگاه ویژه تری از سوی مسؤلین شهرستان کازرون و همچنین استان فارس و به ویژه دکتر ایمانیه استاندار محترم و ورزش دوست استان فارس را دارد تا به یاری خداوند و دعای خیر مردم، نماینده شایسته استان در رقابت های داخلی و خارجی باشد.

رییس هیأت هندبال استان فارس اظهار داشت: تیم شهید شاملی کازرون عصر روز جمعه 19 آذر در آخرین مرحله دور رفت لیگ برتر هندبال که در سالن پیامبر اعظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده فارس، قهرمان نیم فصل لیگ برتر هندبال مردان کشور شد

نماینده فارس، قهرمان نیم فصل لیگ برتر هندبال مردان کشور شد