مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-11سياسي

باید تغییر ذائقه ای که در مورد فرزندآوری پدید آمده را تصحیح کنیم


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ابرازامیدواری کردکه نتیجه تبلیغ گفتمان ساز ایام فاطمیه به تغییر ذائقه مردم منجر بشود، به گونه ای که مردم بگویند «افزایش جمعیت حق ماست».

- خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مرحله نخست هم اندیشی تبلیغ گفتمان ساز که با حضور مسئولان ادارات کل تبلیغات اسلامی 10 استان کشور در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، از ابتکار عمل و اهتمام معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری این هم اندیشی قدردانی کرد و گفت: جلسات متعدد و بحث های خستگی ناپذیر در سازمان برگزار شد تا این رویداد ارزشمند و پرفایده عملیاتی شود.

وی ضرورت گفتمان سازی مسئله جمعیت در کشور توسط ائمه جمعه و جماعت، اساتید دانشگاه، هنرمندان و سایر کنشگران اجتماعی و فرهنگی را یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه هدفمند این سازمان در زمینه بحران و فاجعه هولناک جمعیتی دغدغه دارد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در مورد جمعیت و فرزندآوری تغییر ذائقه و عارضه ای در کشور پدید آمده است که باید تلاش کنیم این ذائقه تغییر کند.

روحانیون نشان داده که اگر امری مطابق فطرت و طبیعت باشد، عارضه آن را با کار فرهنگی و گفتمان ساز می شود رفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تغییر ذائقه ای که در مورد فرزندآوری پدید آمده را تصحیح کنیم

باید تغییر ذائقه ای که در مورد فرزندآوری پدید آمده را تصحیح کنیم