مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-11بين الملل

پیام تبریک رییس سازمان صداوسیما به خبرنگاری که توسط پارلمان انگلیس تحریم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کریس برایانت از اعضای پارلمان انگلیس با طرح اتهاماتی علیه خبرنگار بخش خبری 30: 20 تلویزیون ایران برخلاف اصول و قواعد جهانی آزادی مطبوعات نام علی رضوانی را در فهرست تحریم پیشنهادی خود گذاشته و خواستار ممنوعیت سفر .

- پارلمان انگلیس در آخرین اقدام مستکبرانه خود، نام علی رضوانی خبرنگار رسانه ملی را در فهرست تحریم خود قرار داده است که پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در واکنش به این اقدام به رضوانی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کریس برایانت از اعضای پارلمان انگلیس با طرح اتهاماتی علیه خبرنگار بخش خبری 30: 20 تلویزیون ایران برخلاف اصول و قواعد جهانی آزادی مطبوعات نام علی رضوانی را در فهرست تحریم پیشنهادی خود گذاشته و خواستار ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی های او در این کشور شده است.

این در حالی است که علی رضوانی خبرنگار رسانه ملی هیچ گونه دارایی در انگلیس ندارد و این اقدام نمایشی پارلمان انگلیس نشان از عصبانیت این کشور از اقدامات متعهدانه خبرنگار پرتلاش خبر 20:30 رسانه ملی دارد.

پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در واکنش به این اقدام ضد حقوق بشری پارلمان انگلیس خطاب به علی رضوانی متنی را منتشر نموده است که به شرح زیر است: همکار عزیز، علی رضوانی! از اینکه جهد و شجاعت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس سازمان صداوسیما به خبرنگاری که توسط پارلمان انگلیس تحریم شد

پیام تبریک رییس سازمان صداوسیما به خبرنگاری که توسط پارلمان انگلیس تحریم شد