مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-11سياسي

مسیر توسعه و فرهنگ سرمایه گذاری در استان یزد نیازمند تغییر است


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشاغلی که در یزد ایجاد می شود، تطبیقی با مدل رفتاری و تحصیلی ما در استان ندارد، بر لزوم تغییر مسیر توسعه و فرهنگ سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشاغلی که در یزد ایجاد می شود، تطبیقی با مدل رفتاری و تحصیلی ما در استان ندارد، بر لزوم تغییر مسیر توسعه و فرهنگ سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

محمدصالح جوکار گفت: استان باید با یک برنامه ریزی به سمت صدور مجوز برای واحدهای تولیدی گام بردارد که نیاز آنها استخدام نیروی کار تحصیل کرده باشد.

وی گفت: مشاغلی که در یزد ایجاد می شود تطبیقی با مدل رفتاری و تحصیلی ما در استان ندارد و افرادی که فارغ التحصیلان دانشگاه می شوند متناسب با رشته آنها نیاز شغلی ایجاد نمی شود.

جوکار که در دیدار با سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سخن می گفت، ادامه داد: سرمایه گذاری که در استان انجام شده، جنبه سخت افزاری داشته و بیشتر نیروی ساده و فیزیکی را به کار گرفته است.

وی با بیان این که باید به سمت ایجاد صنایع های تک و فن محور برویم که هم بتواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد و هم نیروی دانشگاهی را به کار بگیرد، افزود: باید نقشه راهی برای توسعه استان ترسیم کنیم که متناسب با چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر توسعه و فرهنگ سرمایه گذاری در استان یزد نیازمند تغییر است

مسیر توسعه و فرهنگ سرمایه گذاری در استان یزد نیازمند تغییر است