مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-11دانش

نقش علم در توسعه مستلزم برنامه ریزی بلند است


رییس دانشگاه کردستان با اشاره به نقش دانشگاه ها و مراکز علمی استان در توسعه کردستان گفت: نقش علم در توسعه به برنامه های بلند مدت نیازمند است و امید که این جلسات در آینده به صورت تخصصی تداوم داشته باشد.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه کردستان با اشاره به نقش دانشگاه ها و مراکز علمی استان در توسعه کردستان گفت: نقش علم در توسعه به برنامه های بلند مدت نیازمند است و امید که این جلسات در آینده به صورت تخصصی تداوم داشته باشد.

رحمت صادقی امروز شنبه (20 آذرماه) در نشست مشارکت مراکز علمی در توسعه و بهبود وضعیت استان که در دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به نقش دانشگاه ها و مراکز علمی استان در توسعه کردستان اظهار کرد: دانشگاه کردستان با 47سال سن، 47 گروه آموزشی، هفت دانشکده، 26استاد، 255استادیار، 15مربی، 420هیات علمی و 590دانشجوی بین المللی، مشغول فعالیت است.

رییس دانشگاه کردستان، بیان کرد: دانشگاه های نسل سوم در ساختارهای کارآفرینی نقش مهمی دارند که دانشگاه کردستان در این راستا و دارای دو مرکز کارآفرینی فعال، سه مرکز رشد، 7مرکز نوآوری و یک پلی کلینیک تخصصی است.

وی ساختارهای جامعه محوری(دانشگاه نسل چهارم) در دانشگاه کردستان را شامل، پژوهشکده و مراکز تخصصی، مدیریت ارتباط با صنعت و جامعه، شبکه ملی جامعه و دانشگاه و یک قطب علمی ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش علم در توسعه مستلزم برنامه ریزی بلند است

نقش علم در توسعه مستلزم برنامه ریزی بلند است