مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-11سياسي

بازاریابی؛ فلسفه برگزاری نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در زنجان


رییس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار، تمرین بازاریابی برای پژوهشگران است.

- در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار زنجان مطرح شد؛ بازاریابی؛ فلسفه برگزاری نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در زنجان ایسنا/زنجان رییس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار، تمرین بازاریابی برای پژوهشگران است.

داوود مرادخانی شامگاه دیروز (19 آذرماه) در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار که در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در این گردهمایی که پس از دو سال اتفاق افتاد، بیش از 4000 نفر از 35 غرفه موجود طی سه روز بازدید کردند.

وی با اشاره به حضور ارگان های مختلف، تیم های بهداشتی و واکسیناسیون در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار، افزود: در این نمایشگاه تلاش شد بخشی از دستاوردهای دانش آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها و بخش های خصوصی به همشهریان ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه سازِ کار و فلسفه نمایشگاه بر این است که بتوانیم بازاریابی انجام دهیم، تصریح کرد: حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار، تمرین بازاریابی برای پژوهشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی؛ فلسفه برگزاری نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در زنجان

بازاریابی؛ فلسفه برگزاری نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در زنجان