مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-11اجتماعي

حیات سالم جامعه مرهون ایثار پرستاران/سلامت روانی عمومی در خطر است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: حیات سالم جامعه و نشاط روحی و روانی مردم مرهون ایثارگری و تلاش های دلسوزانه پرستاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جامعه امروز هستند که انسان قرن حاضر سلامت روحی و جسمی خود را مرهون این قشر ایثارگر است.

ستوده با تاکید بر اینکه باید علاوه بر سواد خواندن و نوشتن در مجموعه خانواده و زندگی سواد سلامت جسمی را نیز ارتقا دهیم، تصریح کرد: اولویت های راهبردی در راستای سالم سازی جامعه باید مدنظر قرار گیرد که یکی از این منابع آرام بخش در کشور اسلامی ما امامزادگان در سطح وسیع و گسترده و توسل به ائمه اطهار است.

وی تصریح کرد: اداره اوقاف در سطح کشور بالغ بر 3 هزار و 260 درمانگاه، بیمارستان و مراکز بهداشت را مدیریت می کند که در کنار کمک روحی و روانی به بیماران و نقش پرستاران نقشی شایسته و اساسی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تلاش پرستاران در بیمارستان را در ایام کرونایی قابل تقدیر اعلام و تصریح کرد: در مقابل بیماری های جدید قرن در جهان و برای مدیریت استرس و اضطراب های ناشی از آنها باید سواد عاطفی خود را ارتقا دهیم که یکی از اضلاع مهم این سواد عاطفی توجه به ظرفیت مهم امامزادگان و اماکن متبرک و مذهبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات سالم جامعه مرهون ایثار پرستاران/سلامت روانی عمومی در خطر است

حیات سالم جامعه مرهون ایثار پرستاران/سلامت روانی عمومی در خطر است