مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-11سياسي

فرهنگ حاج قاسم سلیمانی به قوت خود باقی است


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) شمال غرب کشور گفت: سردار سلیمانی فردی بود که نمی خواست یک لحظه از عمر را از دست بدهد و از روزی که خود را شناخت تا روز شهادت از سخت کوش ترین انسان ها بود.

- ایسنا/زنجان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) شمال غرب کشور گفت: سردار سلیمانی فردی بود که نمی خواست یک لحظه از عمر را از دست بدهد و از روزی که خود را شناخت تا روز شهادت از سخت کوش ترین انسان ها بود.

سردار حاج محمدتقی اوصانلو شامگاه دیروز (19 آذرماه) در آیین شب خاطره (روایت حبیب) که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه خداوند متعال را شاکر هستیم که ما را لایق آن دانست تا در کنار مردان بزرگی باشیم که بتوانیم از حریم اهل بیت (ع) دفاع کنیم، اظهار کرد: در استان زنجان شهدای بسیار ارزشمندی داریم که در کنار شهدای بزرگی همچون سردار قاسم سلیمانی رزمیده و جان عزیز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

وی افزود: خداوند متعال عنایتی نسبت به حاج قاسم کرد و آن این بود که وی را از بزرگ ترین حوادث روزگار مثل عملیات کربلای 5، والفجر 8 ، بیت المقدس و فتح المبین جان سالم بیرون آورد تا در یک جای دیگری که لازم است جان وی را نثار کند و خداوند حاج قاسم را برای روزی آورد که نیاز جامعه جهانی به وی بود و در روزی که همه دنیا و رییس جمهور تروریست آمریکا می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ حاج قاسم سلیمانی به قوت خود باقی است

فرهنگ حاج قاسم سلیمانی به قوت خود باقی است