مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-11سياسي

آیا دلسرد کردن دانشجو حیانت به کشور نیست؟!


دبیر شورای دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه بناب از عدم حمایت مالی از فعالیت های انجمن های دانشجویی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، مهران گل صنم لو در سخنرانی که به مناسبت روز دانشجو در جمع مسئولان دانشگاهی و تشکل های دانشجویی دانشگاه بناب و همچنین فعالان فرهنگی انجام داد، گفت: در هر جلسه شورای دبیران، به دبیران انجمن های علمی تاکید می شد که از حمایت های مالی دانشگاه درست استفاده کنند.

در جلسات گفته می شد که از بودجه ای که 4 سال است حتی یک هزار تومن هم به آن اضافه نشده، درست و برحسب نیاز دانشجوها استفاده کنید! وی افزود: درخواست ها با نهایت دقت و با کمترین هزینه ها (منظور از کمترین هزینه یعنی درخواست ها بین 100 هزار تا 700- 800 هزار تومان) به بنده برای مطرح شدن در جلسات کمیته حمایت و نظارت بر انجمن های علمی، ارسال می شد.

در جلسات کمیته حمایت و نظارت، اگر درخواستی با کلی بررسی و دقت در هزینه به 700 هزار تومن کمک مالی نیاز داشت، به 400 هزار تومان رضایت داده می شد.

گفته می شد وضعیت اقتصادی دانشگاه خوب نیست.

گل صنم لو تصریح کرد: اما آیا در همه مسائل دانشگاهی اینقدر ملاحظه می شود؟ سوال بنده از مسئولان این است که آیا در همه مسائل مالی دانشگاه، قناعت می شد یا فقط مختص انجمن های علمی بود؟! جواب بنده به سوال خودم خیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا دلسرد کردن دانشجو حیانت به کشور نیست؟!

آیا دلسرد کردن دانشجو حیانت به کشور نیست؟!