مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-11پزشكي

بهره مندی 670 معلول از خدمات مراکز بهزیستی پاکدشت


تعداد مراکز روزانه شبانه روزی فعال در حوزه توانبخشی شهرستان پاکدشت ، 11 مرکز بوده که به 670 نفر از معلولان ، در این  مراکز خدمت ارائه می شود.

- ایسنا/تهران رییس بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: تعداد مراکز روزانه شبانه روزی فعال در حوزه توانبخشی شهرستان پاکدشت ، 11 مرکز بوده که به 670 نفر از معلولان ، در این  مراکز خدمت ارائه می شود.

محمود برزگر رییس بهزیستی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: یکی از حوزه های مهم بهزیستی مراکز توانبخشی و مراقبتی بوده که به معلولین ذهنی و جسمی و بیماران روانی مزمن ارائه خدمات انجام می دهد.

وی با اشاره به مراکز توانبخشی ، مراقبتی و نگهداری شبانه روزی ، تصریح کرد: تعداد مراکز شبانه روزی فعال در شهرستان سه مرکز بوده که به 295 نفر از معلولین ذهنی و جسمی ، و بیماران روانی مزمن در این مراکز خدمات مراقبتی به صورت شبانه روزی و تعداد هشت مرکز روزانه ارائه خدمات به معلولین ذهنی و جسمی جهت آماده سازی بهتر آنان برای ورود بهتر به جامعه ارائه می شود.

رییس بهزیستی شهرستان پاکدشت ادامه داد: از این مراکز تعداد شش مرکز ویژه سالمندان ، 9 مرکز ویژه معلولین ذهنی ، یک مرکز ویژه بیماران روانی مزمن ، یک مرکز ویژه معلولان شنوایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 670 معلول از خدمات مراکز بهزیستی پاکدشت

بهره مندی 670 معلول از خدمات مراکز بهزیستی پاکدشت