مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 05:202021-12-11فرهنگي

5 انیمیشن دیزنی که باید دنباله آن ها ساخته می شد


برخی از انیمیشن های دیزنی لایق این بودند که دنباله ای داشته باشند، اما بنا به هر دلیلی، دنباله آن ها ساخته نشد.

- جی پلاس، شرکت دیزنی موفقیت چندان زیادی با تولید انیمیشن به دست نیاورده است و با ساختن دنباله برای فیلم های انیمیشنی هم خاطرات برخی از افراد را خراب کرده است، اما قصد داریم برخی از فیلم های انیمیشنی را مرور کنیم که دیزنی می توانست دنباله ای برای آن ها بسازد.

1 درون و بیرون (Inside Out) ممکن است هر کدام از ما زمانی که انیمیشن درون و بیرون را دیدیم، همراه با آن گریه کرده و یا خندیده باشیم، اما چیزی که برای مخاطب سؤال ایجاد می کند، این است که اگر رایلی بزرگ شود، احساسات او چگونه تغییر می کنند و درون مغز او به چه شکل تغییرات حاصل می شود.

در انتهای فیلم شاهد این هستیم که رایلی در آستانه بلوغ است و در همین سن، پدران و مادران ممکن است در ارتباط برقرار کردن با فرزندان دچار مشکل شوند و شاید انیمیشنی در این مورد می توانست مخاطبان زیادی به خود جذب کند.

2 موآنا (Moana) همه ما دوست داریم ماجراجویی های موآنا را ببینیم و دوست داریم بدانیم که آیا او قصد دارد دوباره به ماجراجویی های هیجان انگیز خود ادامه دهد یا خیر و همچنین دوست داریم بدانیم که آیا او می خواهد دوباره قرار است با مائوی به ماجراجویی بپردازد یا خیر؟ به هر حال، داستان بزرگ شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 انیمیشن دیزنی که باید دنباله آن ها ساخته می شد

5 انیمیشن دیزنی که باید دنباله آن ها ساخته می شد