مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 03:452021-12-11اقتصادي

22 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در قزوین تخریب شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از قلع و قمع 22 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان طی یک هفته اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سعید صالحی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از قلع و قمع 22 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان طی یک هفته اخیر خبر داد و افزود: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، روز سه شنبه 16 آذرماه مستحدثات 16 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی منطقه کورانه و روز چهارشنبه هفته گذشته 10 آذرماه نیز مستحدثات 6 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی منطقه کوهین از توابع شهرستان قزوین قلع و قمع شدند.

وی اضافه کرد: اجرای این احکام با حضور نماینده دادستان، نیروهای انتظامی و همکاری شهرداری قزوین و اداره راهداری انجام شد.

صالحی با اشاره به اینکه در قلع و قمع های  انجام شده شامل دیوار کشی، بنا، محوطه سازی و قطعه بندی اراضی کشاورزی بود، گفت: با تخریب این ساخت و سازهای غیر مجاز بیش از 2 هکتار از اراضی کشاورزی آزاد سازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با تاکید بر اهمیت حفاظت از ‏اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، جهاد کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیتی در اراضی کشاورزی است و با هرگونه ساخت و ساز غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در قزوین تخریب شد

22 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در قزوین تخریب شد