مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-10اقتصادي

پایان عقد قرارداد پاییزه کلزا با کشاورزان 5 استان کشور


مدیرعامل کشت و صنعت روغن نباتی ماهیدشت از عقد قرارداد با 1800 کشاورز در 5 استان کشور در سطح 15140 هکتار در کشت پاییز کلزا خبر داد.

- ابوالحسن خلیلی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید ملی با 1800 نفر از کشاورزان در کشت پاییزه کلزا قرارداد کشت منعقد شده و تا کنون کل این سطوح در نخستین مرحله مورد بازدید کارشناسان زراعی این شرکت قرار گرفته اند.

مدیرعامل کشت و صنعت روغن نباتی ماهیدشت گفت: هدف کشت و صنعت ماهیدشت هم سویی با دولت و وزارت جهادکشاورزی در حمایت از کشاورزان و افزایش تولید محصولات اساسی در کشور است و در این راستا به عنوان نخستین شرکت در سال گذشته و امسال اقدامات موثری را در دستور کار قرار داده ایم و با یاری خداوند متعال در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

خلیلی با بیان اینکه بیشترین سطح کشت قراردادی کلزای کشت و صنعت ماهیدشت کرمانشاه در استان ایلام به میزان 6 هزار 650 هکتار و پس از آن خوزستان به میزان 4600 هکتار، کرمانشاه 2450 هکتار، کردستان 925 هکتار و مارندران 522 هکتار عملیاتی شده است، پیش بینی می شود از سطوح قراردادی کلزای این شرکت در سال جاری بیش از 37 هزار تن دانه روغنی کلزا برداشت شود که نیاز به بیش از 550 میلیارد تومان نقدینگی جهت پرداخت به کشاورزان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عقد قرارداد پاییزه کلزا با کشاورزان 5 استان کشور

پایان عقد قرارداد پاییزه کلزا با کشاورزان 5 استان کشور