مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-10سياسي

مطالبات برحق پرستاران را پیگیری می کنیم


استاندار کردستان،مطالبات مطرح شده از سوی پرستاران را برحق عنوان کرد و قول درحدتوان آنها را پیگیری کند.

- اسماعیل زارعی کوشا عصر امروز (جمعه19 آذر)در دیدار با اعضای نظام پرستاری سنندج اظهارکرد: طی 2 سال گذشته جامعه سلامت درگیر تلاش و زحمت بسیار شدند اما دستاورد معنوی این تلاش ها آن بود که مردم بیش از پیش به جایگاه واقعی و ارزشمند شما واقف شدند.

وی با تأکیدبر وظیفه شناسی جامعه پرستاری اذعان کرد: علیرغم تبعیض هایی که در پرداختی های پرستاران وجود دارد اما هرگز شاهد تحصن یا ترک خدمت این قشر زحمتکش نبوده ایم و این نشان از ویژگی بارز نجابت در میان جامعه پرستاریست.

زارعی کوشا، موارد و مطالبات مطرح شده از سوی اعضای نظام پرستاری را برحق عنوان کرد و گفت: وعده های بی عمل موجب بی اعتمادی می شود اما قول می دهم این مطالبات را پیگیری کنم.

استاندار کردستان، در خصوص مشکلات مطرح شده در حوزه مدیریت سلامت،بیان کرد: قطعا مشکلاتی وجود دارد اما مربوط به یک دوره مدیریتی نیست بلکه مربوط به یک فرآیند است و انباشته شده که نیاز به پیگیری دارد.

شایان ذکر است است، اعضای نظام پرستاری سنندج به نمایندگی از جامعه پرستاری استان مطالباتی از جمله پرداخت کارانه معوق 7 ماهه پرستاران، بخشودگی جرایم رانندگی زمان اجرای طرح محدودیت تردد، همکاری بانک ها در پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات برحق پرستاران را پیگیری می کنیم

مطالبات برحق پرستاران را پیگیری می کنیم