مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-10سياسي

12 کیلومتر پیاده روی در پاسداشت اولین بانوی پرستار نوش آباد


رسم بر این است که آیین تجلیل در تالار و با تشریفات خاص آن برگزار شود، اما همزمان با تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار، شهروندان نوش آباد کاشان در پاسداشت اولین بانوی پرستار این شهر، - ایسنا/اصفهان رسم بر این است که آیین تجلیل در تالار و با تشریفات خاص آن برگزار شود، اما همزمان با تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار، شهروندان نوش آباد کاشان در پاسداشت اولین بانوی پرستار این شهر، همپای او در یک همایش پیاده روی به طول 12 کیلومتر شدند.

آن زمان که درد و مریضی در تک تک سلول هایت نفوذ کرده و آه و ناله های سوزناک، دل سنگ را آب می کند، تنها پرستاران هستند که نگاه و کلام شان مرهم رنج تو است و آرامت می کند.

آغاز دهه شصت، سال های جنگ و شهادت، در شهری کوچک که تمام امکانات درمانی آن یک پزشک هندی بود، دختری از خانواده ای کشاورز اراده کرد که به یاری هم نوعان خود، آمده تا مرهمی بر درد و رنج آن هایی باشد که پناهی جز خدا ندارند.

اکرم سادات عمارتی، اولین بانوی پرستار نوش آباد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تحصیلات تخصصی خود را به عنوان بهورز از آموزشگاه بهیاری طالبیان کاشان در سال 1361 آغاز کردم و بعد از استخدام در بیمارستان نقوی کاشان، در سال 1389 بازنشسته شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 کیلومتر پیاده روی در پاسداشت اولین بانوی پرستار نوش آباد

12 کیلومتر پیاده روی در پاسداشت اولین بانوی پرستار نوش آباد