مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-10اقتصادي

بررسی مسائل 60 فعال اقتصادی لرستان/ مسائل مالی در صدر مشکلات


با حضور معاون وزیر صمت درخواست ها و مسائل 60 نفر از فعالان اقتصادی لرستان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همزمان با سفر رییس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت به استان لرستان، با حضور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت و در دیدار چهره به چهره و بی واسطه، مسائل و مشکلات صنعتگران، معدن کاران و بازرگانان این استان را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

60 نفر از فعالان اقتصادی استان لرستان در این برنامه ملاقات عمومی که در قالب میز خدمت حوزه صنعت، معدن و تجارت از ساعت 10 صبح آغاز شد، به طرح موضوعات، درخواست ها و مشکلات خود پرداختند.

علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تأمین و تکمیل امکانات زیربنایی، تأمین مالی، بیمه، مالیات، تأمین مواد اولیه، مشکلات مربوط به سامانه جامع تجارت، پروانه بهره برداری معادن و … را از جمله مسائل و مشکلاتی عنوان کرد که در برنامه ملاقات عمومی خود از سوی فعالان اقتصادی لرستان درخواست و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن تجارت، مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل 60 فعال اقتصادی لرستان/ مسائل مالی در صدر مشکلات

بررسی مسائل 60 فعال اقتصادی لرستان/ مسائل مالی در صدر مشکلات