مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-10سياسي

مشکلات معیشتی تحت تاثیر تحریم ها نیست/غفلت از فرهنگ با تمرکز در اقتصاد


تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی داخلی تاثیر پذیرفته از تحریم ها نبوده و باید به دنبال راهکار داخلی برای حل این بحران ها بود.

- نیر-امام جمعه شهرستان نیر گفت: تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور تاثیر پذیرفته از تحریم های اقتصادی نبوده و باید به دنبال راهکار داخلی برای حل این بحران ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه های نماز جمعه این هفته به روز پرستار اشاره و اظهار کرد: اخلاق پرستاری هم مثل اخلاق پزشکی یک فریضه است.

وی با بیان اینکه تکلیف پرستاران بسیار سخت است، گفت: همه این اخلاق و عشق و ایثارها از فرهنگ اسلامی نشأت گرفته است امام جمعه نیر به شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در قرارگاه مرکزی کشور است و وظیفه این قرارگاه سیاستگذاری راهبردی و هدایت دستگاه ها و مراکز تأثیر گذار و بخش اجرایی فرهنگی است.

وی با بیان اینکه مسئله فرهنگ از مسئله اقتصاد هم مهمتر است، گفت: ریشه همه مشکلات ما فرهنگی است و ما نمی توانیم فرهنگ را از عرصه های دیگر همچون اقتصادی، سیاسی، سازندگی، فناوری، تولید و پیشرفت علم منفک کنیم.

حجت الاسلام نعمتی گفت: با این فرهنگ غنی اسلامی و انقلابی باید متولیان فرهنگی و مسئولان اجرایی کشور در هر مسئولیتی که هستند باید نسل آینده و حاضر را تربیت کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات معیشتی تحت تاثیر تحریم ها نیست/غفلت از فرهنگ با تمرکز در اقتصاد

مشکلات معیشتی تحت تاثیر تحریم ها نیست/غفلت از فرهنگ با تمرکز در اقتصاد