مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-10سياسي

آیت الله سعیدی: سلطه پذیری در اسلام حرام است/تلاش دشمن برای تضعیف غیرت مردان


امام جمعه قم با تاکید بر لزوم اتحاد مسلمانان درمبارزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی برابر دشمنان گفت: همانطور که تجاوز و سلطه گری حرام است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه امروز قم با اشاره به اینکه ملاک افضلیت انسان نسبت به دیگر مخلوقات اختیار داشتن در تکامل و رشد است، تاکید کرد: تقوا مهم ترین وسیله ای است که نه تنها انسان را از خطرات حفظ می کند بلکه در ترقی و رشد ما نقش موثری دارد.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) بیان کرد: پرستاری یکی از شغل های سخت و طاقت فرسا است که هر کسی قادر به انجام این تکلیف الهی و انسان دوستانه نیست؛ باید انسان عاشق، علاقه مند و ایثارگر باشد که به این امر مهم اقدام کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه نامگذاری روزهای مهم در ایران اسلامی با اعتقادات دینی گره خورده است، افزود: روز پرستار نیز مزین و همراه با ولادت حضرت زینب (س) شده است و تشکر مردم از پرستاران رعایت حال آن ها و افزایش آمار واکسیناسیون است که موجب افزایش روحیه پرستاران می شود.

وی تصریح کرد: جامعه پرستاری کشور از دولت سیزدهم انتظار دارد که با درک جایگاه کلیدی و حساس آن ها در نظام سلامت، مطالبات شان را مورد توجه قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: سلطه پذیری در اسلام حرام است/تلاش دشمن برای تضعیف غیرت مردان

آیت الله سعیدی: سلطه پذیری در اسلام حرام است/تلاش دشمن برای تضعیف غیرت مردان