مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-10سياسي

رسانه ها و دستگاه فرهنگی به بازسازی انقلابی نیاز دارند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نیاز است با حرکتی انقلابی ساختار رسانه ها و دستگاه فرهنگی کشور تغییر کند.

- حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز 19 آذرماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی شهر برگزارشد، با بیان اینکه هدفگذاری دشمنان ، ناامید کردن مردم نسبت به نظام است تا روح ناامیدی در بین جامعه گسترش یابد، گفت: تولید و انتشار شایعات و اخبار دروغ،تحلیلهای مغرضانه در فضای مجازی و بازنشر متعدد آن توسط دشمنان در جهت ناامید کردن مردم است.

وی با تاکید براینکه دشمنان در تلاشند با ترفندهای مختلف دستاوردهای نظام را کوچک و عیوب کوچک را بزرگ نشان دهند،گفت: رسانه ها و دستگاه فرهنگی کشور به بازسازی انقلابی نیاز دارند ولذا مدیران رسانه ها و متولیان امر باید با شفاف سازی و تحلیل مسائل روز جامعه، مقابل تحریفات و اخبار دروغ را بگیرند تا روح امید در جامعه پراکنده شود.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: دشمن با جنگ نرم و تبلیغات در تلاش است تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند در حالی که پس انقلاب باوجود صدمات و اقدامات دشمن علیه کشور، ملت ایران همواره سربلند بودند.

وی ضمن تبریک روز پرستار، بابیان اینکه پرستاران کشور در ایام کرونا با مجاهدت و ایثارگری خود در جهت نجات جان مردم تلاش کردند، گفت: دولت باید تلاش کند مطالبات و مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها و دستگاه فرهنگی به بازسازی انقلابی نیاز دارند

رسانه ها و دستگاه فرهنگی به بازسازی انقلابی نیاز دارند