مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-10بين الملل

دیپلمات صهیونیست: امیدواریم مذاکرات وین شکست بخورد


سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ضمن اعلام هم نظری آمریکا با این رژیم درباره برجام گفت، امیدوار است مذاکرات در وین با شکست مواجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ، گیلعاد اردان نماینده امضا شد، برای ممانعت از تبدیل ایران به قدرت اتمی کافی نیست .

اردان در ادامه گفت، در صورتی که آمریکا به توافق اصلی بازگشته و تحریم ها را علیه ایران رفع کند، تمام اهرم های فشار خود علیه تهران را از دست خواهد داد و دیگر قادر نخواهد بود مقامات ایرانی را به مذاکره بر سر مسائل موشکی و منطقه ای ترغیب کند.

اردان با اذعان به اینکه امیدواریم این مذاکرات شکست بخورد مدعی شد ایران فقط زمانی برنامه هسته ای را رها می کند که ترکیبی از تحریم های فلج کننده و تهدیدات نظامی معتبر به کار گرفته شوند.

با شروع دور جدید مذاکرات هسته ای پس از تشکیل دولت جدید جمهوری اسلامی ایران، مقامات صهیونیست لفاظی های خود علیه تهران را افزایش داده اند.

در همین ارتباط، وزیران جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از نمایش تبلیغاتی رسانه ای علیه ایران در واشنگتن با یکدیگر دیدار و به طرح ادعاهای ضدایرانی پرداختند.

بنی گانتز ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این دیدار که امروز پنجشنبه برگزار شد به همتای آمریکایی اش لوید آستین گفت تل آویو امیدوار به تعمیق گفت وگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات صهیونیست: امیدواریم مذاکرات وین شکست بخورد

دیپلمات صهیونیست: امیدواریم مذاکرات وین شکست بخورد