مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-10سياسي

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است


خطیب نماز جمعه ساوه با بیان اینکه امروزه در شعار حقوق بشر، آمریکا از همه کشورها پیشقدم است اما به همان نسبت بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان به شمار می رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب کبری(س) شخصیت شایسته ای بود که درس ادب را در مکتب امامت آموخته بود و سیره و سخن پدر و مادر خود را از اعماق وجود خود پذیرفته بود.

وی ویژگی بارز حضرت را دفاع از حریم ولایت دانست و افزود: حضرت زینب حرکت و هدایت انسان ها را بدون امام، سکون و هلاکت می دانست و زمام داری زیان آلود نااهلان را باعث دور ماندن توده ها از صراط مستقیم می دید.

  امام جمعه ساوه تصریح کرد: بدین علت، دفاع و حمایت از مقام امام و ولایت را سرلوحه مسئولیت های خویش قرار داده بود و با تمام توان، بعد از حادثه عاشورا به ارائه رهنمودهای شایسته و مبارزه با سردمداران و زور محوران در قالب خطابه می پرداخت.

وی نامگذاری روز پرستار را همزمان با سالروز ولادت آن حضرت یک اتفاق مهم و مبارک دانست و خاطرنشان کرد: پرستار کسی است که همانند حضرت زینب(س) چشم از خود فرو بسته، از خود و تمایلات خود گذشته، خواب راحت را ترک گفته، خستگی را بر آسودگی ترجیح داده، نگاه از خویش برگرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است