مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-10سياسي

اگر با مذاکرات تحریم ها افزوده شوند، مذاکره پسندیده نخواهد بود


امام جمعه اهواز با بیان اینکه دولت به طور جدی دنبال رفع تحریم ها است، گفت: مذاکره برای حل مشکلی از مشکلات است اما اگر بنا است مذاکره شود و تحریم ها افزوده شوند و برجام نافرجام دیگری بر ایران اسلامی تحمیل کند، - ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز با بیان اینکه دولت به طور جدی دنبال رفع تحریم ها است، گفت: مذاکره برای حل مشکلی از مشکلات است اما اگر بنا است مذاکره شود و تحریم ها افزوده شوند و برجام نافرجام دیگری بر ایران اسلامی تحمیل کند، قطعا چنین مذاکراتی پسندیده نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز (19 آذرماه) اهواز، با تاکید بر تقوی الهی و اهمیت مصرف درست اظهار کرد: آیات 77 و 81 سوره قصص سرگذشت قارون، موجود زراندوز و مست ثروت و مال را بیان کرده است.

این فرد ابتدا مومن بود اما ثروت او را به آغوش کفر کشاند و سرانجام به قعر زمین رفت که مرگ عبرت انگیزش می تواند برای همگان درس خوبی باشد.

مردم باید این نکات را بدانند تا آلوده این مسائل نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ثروت در عین حال که مورد نکوهش قرار می گیرد، اگر ابزاری برای رضای خداوند باشد و آخرت انسان را تامین کند، چه چیزی بهتر از آن است؟ اگر مال و ثروت مسیر سرمستی، غرور، غفلت، هوس رانی و ظلم به دیگران شود، چه چیزی از آن بدتر است؟ مانند چی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر با مذاکرات تحریم ها افزوده شوند، مذاکره پسندیده نخواهد بود

اگر با مذاکرات تحریم ها افزوده شوند، مذاکره پسندیده نخواهد بود