مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-10ورزشي

ناگفته های پدر پینگ پنگ ایران


گوشه قاب بزرگی که روی ویترین کاپ ها و جام های گوشه اتاق آرام گرفته نوشته شده: «امیر احتشام زاده، اسطوره پینگ پنگ ایران.

» - گوشه قاب بزرگی که روی ویترین کاپ ها و جام های گوشه اتاق آرام گرفته نوشته شده: امیر احتشام زاده، اسطوره پینگ پنگ ایران.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری در ادامه نوشت: نام احتشام زاده ها برای طرفداران پینگ پنگ در ایران کاملاً آشناست و خیلی ها پینگ پنگ را با نام آنها شناخته اند.

از امیر احتشام زاده که در سال های دور برای نخستین بار تیم ملی پینگ پنگ را سروشکل داد تا حمید و مجید احتشام زاده که اگرچه نتوانستند افتخارات پدر را تکرار کنند اما تا وقتی راکت در دست می گرفتند رقیب نداشتند و محصولی جز موفقیت درو نکردند.

امیر احتشام زاده کسی است که در زمانه خودش بارها قهرمانان بزرگ پینگ پنگ جهان را برد، یک بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد و پینگ پنگ ایران را که آن روزها یک ورزش نوظهور بود به دنیا معرفی کرد.

او نقش بی بدیلی در شکل گیری تیم ملی و اعزام به مسابقات مهم بین المللی داشت و حالا در 88 سالگی بهتر از هر کسی خاطرات آن سال ها را بازگو می کند.

شما جزو نخستین بازیکنان تیم ملی پینگ پنگ ایران محسوب می شوید و بهتر از هر کسی می توانید از شکل گیری تیم ملی پینگ پنگ در ایران صحبت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های پدر پینگ پنگ ایران

ناگفته های پدر پینگ پنگ ایران