مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-10سياسي

وزارت بهداشت مشکلات پرستاران را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کند


رییس جمهور پرستاران را الگوی ایثار، مهربانی و صبوری توصیف کرد و با اشاره به اهتمام دولت بر رفع مشکلات پرستاران گفت: وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارد مشکلات پرستاران را تا رسیدن به نتیجه نهایی با جدیت پیگیری کند.

- رییس جمهور پرستاران را الگوی ایثار، مهربانی و صبوری توصیف کرد و با اشاره به اهتمام دولت بر رفع مشکلات پرستاران گفت: وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارد مشکلات پرستاران را تا رسیدن به نتیجه نهایی با جدیت پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در جریان سفر به استان لرستان در دیدار صمیمی با جمعی از پرستاران لرستان که دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور نیز به صورت ویدئوکنفرانس در آن شرکت داشتند با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و روز پرستار گفت: شخصیت بانوی گرامی اسلام حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) الگوی بی بدیلی برای همه مردان و زنان جامعه است.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: بصیرت، روشن بینی، نقش آفرینی در عاشورا و رساندن پیام عاشورای حسینی از ابعاد برجسته شخصیت این بانوی گرامی اسلام است و ایشان بهترین الگو در اخلاص، عمل صالح، مهربانی به دیگران و دگرخواهی در پرتو خداخواهی هستند و امروز پرستاران عزیز ایران به خوبی درس ایثار و فداکاری و دگرخواهی را از حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت مشکلات پرستاران را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کند

وزارت بهداشت مشکلات پرستاران را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کند