مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-10اقتصادي

دومین جشنواره ملّی زیلوی برتر فراخوان داد


دومین جشنواره ملّی زیلوی برتر با رونمایی پوستر جشنواره در مراسمی با حضور استاندار، مدیر عامل و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‎های صنعتی استان یزد رسماً فراخوان داد.

- ایسنا/یزد دومین جشنواره ملّی زیلوی برتر با رونمایی پوستر جشنواره در مراسمی با حضور استاندار، مدیر عامل و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‎های صنعتی استان یزد رسماً فراخوان داد.

محمد دهقان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان یزد و رییس جشنواره در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: دومین جشنواره ملّی زیلوی برتر با هدف آشنایی بیشتر و شناخت هرچه بیشتر عموم مردم با زیلوهای اصیل و مرغوب، تشویق تأمین­ کنندگان، طراحان، تولیدکنندگان و عرضه­ کنندگان برای ارائه توانمندی­ها و دستاوردها و همچنین، بسترسازی برای معرفی ایده­ پردازی و نوآوری­ در اکوسیستم هنرصنعت زیلوبافی با شعار بالندگی و رویش دوباره زیلو ، برگزار می­ شود.

وی افزود: این جشنواره ملّی که با برنامه ­ریزی خوشه زیلو و با همکاری نهادهای علمی، صنعتی، خدماتی و صنفی در اسفندماه 1400 برگزار خواهد شد، از بخش­ های جذاب و متنوعی با تأکید بر نکوداشت و قدردانی از تلاشگران هنرصنعت زیلوبافی در یک­سال گذشته تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره ملّی زیلوی برتر فراخوان داد

دومین جشنواره ملّی زیلوی برتر فراخوان داد