مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-10سياسي

پیام سردار زهرایی به مناسبت برگزاری یادواره 30 شهید جهادگر اردبیل


مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به مناسبت برگزاری «یادواره سنگرسازان بی سازان» و یادواره 30 شهید والامقام جهادگر استان اردبیل پیامی را صادر کرد.

- خبرگزاری مهر ، سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به مناسبت برگزاری یادواره 30 شهید والامقام جهادگر استان اردبیل پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برگزاری آیین گرامیداشت یادواره 30 شهید گرانقدر جهادی استان اردبیل فرصت مغتنمی است که می توان به بازخوانی و تجلیل از مقام رفیع و عظیم شهیدان پرداخت.

شهدا به حق ذخایر معنوی این ملت و نظام هستند، آنان جان بر کف و سرشار از ایمان و اعتقاد به درگاه حق پیوستند، عشق ازلی و ابدی آنان در تجلی ایثار و خدمت در طریق معبود یگانه معنا و مفهوم پیدا کرد، آسایش و شادی امروز محرومین و مردم مرهون غرور آفرینی و رشادت جهادی این شهیدان غیرتمند است.

تاریخ جهادی کشور سرشار از لحظات پرشکوهی است که با ایثار، از خودگذشتگی، آزادگی و شهادت جهادگران در سراسر کشور، همچون خورشید درخشان پر فروغ گشته است، و آنان بی ادعا و بی تکلف تنها با تمسک به درگاه لایزال الهی و تبعیت از فرامین ولایت مطلقه فقیه در مسیر عشق الهی گام نهادند و سرانجام توانستند با جهاد و خدمت رسانی به محرومین و مردم بزرگوار در تمام عرصه های اجتماعی، اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سردار زهرایی به مناسبت برگزاری یادواره 30 شهید جهادگر اردبیل

پیام سردار زهرایی به مناسبت برگزاری یادواره 30 شهید جهادگر اردبیل