مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-10اقتصادي

حرکت رو به جلوی جهاددانشگاهی زنجان بدون اتکا به بودجه دولتی


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی استان زنجان بدون اتکا به بودجه دولتی، حرکت رو به جلویی در حوزه پژوهش نسبت به سایر دانشگاه ها دارد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی استان زنجان بدون اتکا به بودجه دولتی، حرکت رو به جلویی در حوزه پژوهش نسبت به سایر دانشگاه ها دارد.

مصطفی طاهری در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تولید ناخالص در نظر گرفته شده برای حجم اقتصاد در بحث دانش بنیان حدود 5.

5 درصد است و به دنبال افزایش 4 برابری آن برای برنامه هفتم توسعه هستیم تا به 20 درصد برسد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش، افزود: آنچه که در نمایشگاه پژوهش امسال استان زنجان نشان داد، این بود که نسبت به سال های قبل پیشرفت رو به جلویی داریم و این امر نشان داد مسیری که ایرانیان نتوانند آن را طی کنند، وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به حمایت و بحث های اعتباری از طرح های پژوهشی، ادامه داد: بر اساس بررسی ها، بودجه در نظر گرفته شده برای پژوهش تخصیص نیافته و ادارات نیز یک درصد اعتبارات خود را به این مهم اختصاص نداده و فقط برای چند دستگاه این مهم محقق شده و می توان گفت که 80 درصد اعتبارات در این زمینه تخصیص نیافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت رو به جلوی جهاددانشگاهی زنجان بدون اتکا به بودجه دولتی

حرکت رو به جلوی جهاددانشگاهی زنجان بدون اتکا به بودجه دولتی