مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-10فرهنگي

نمایش آثار سینمایی بدون اخذ پروانه حتی در محافل فرهنگی تخلف است


معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی بیان کرد نمایش آثار سینمایی بدون اخذ پروانه نمایش از شوراهای نظارتی در سازمان سینمایی تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود، گفت: تحلیل های ابتدایی حاکی از این بود که بازگشت به دوره رونق در سینما و زمانی که مردم به سینماها می روند بسیار سخت خواهد بود.

اما خوشبختانه این روزها شاهد رونق مجدد سالن های سینما و حضور گسترده مردم در سینماها برای تماشای فیلم ها هستیم.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی درباره برخی اظهارنظرها در مورد نحوه صدور مجوزهای اکران ادامه داد: همواره ملاک سازمان سینمایی در صدور پروانه تولید و نمایش، تمسک به قانون بوده است و در حوزه پروانه نمایش آیین نامه قانونی وجود دارد که به استناد آن تصمیم گیری می شود.

اگر قرار باشد اقدامی درباره جلوگیری از نمایش یک فیلم و یا تخلفات احتمالی که ممکن است صورت گرفته باشد انجام پذیرد، سازوکار آن در آیین نامه و دستورالعمل شوراها وجود دارد.

ایل بیگی با بیان اینکه ما امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند همدلی هستیم، گفت: من معتقدم باید بین سینماگران، هنرمندان و اهالی سیاست و دیگرگروه ها گفتگو و تبادل نظر صورت گیرد و نشست های کارشناسی انجام شود نه اینکه این گروه ها از طریق رسانه با هم حرف بزنند، بی شک نشست ها و گفتگوها به بالندگی سینمای ایران کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار سینمایی بدون اخذ پروانه حتی در محافل فرهنگی تخلف است

نمایش آثار سینمایی بدون اخذ پروانه حتی در محافل فرهنگی تخلف است