مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-10اقتصادي

باید 182 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در خراسان رضوی انجام شود


اقتصاد ایران باید در سال 1401 به میزان هشت درصد رشد کند که سهم این استان 7.

2 درصد است، برای تحقق این مهم برنامه ریزی لازم انجام شده که باید برای افزایش بهره وری و تحقق این مهم 182 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در استان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در مشهد افزود: زمانی که چرخ اقتصادی کشور به حرکت بیافتد، همه موانع را در مسیر خود خرد می کند و از بین می.

برد، وظیفه دستگاه های حاکمیتی نیز خدمتگزاری به مردم به صورت عام و خدمتگزاری به بخش های مختلف اقتصادی و کشاورزی به صورت خاص است.

وی خاطرنشان کرد: عزم خود را در استان جزم کرده ایم که در ابتدا فعالیت 4 هزار و 700 واحد تولیدی فعال حفظ شود و اجازه تعطیلی به واحدهای تولیدی فعال داده نشود، دوم اینکه واحدهای تولیدی راکد در صورتی که توجیه اقتصادی داشته باشند، احیا و گرنه حذف گردند، سوم اینکه ظرفیت موجود تولید در واحدهای فعال ارتقا یابد.

نظری با اشاره این که این استان در تدوین برنامه های توسعه و اجرای آنها عقب ماندگی ندارد، ادامه داد: عقب ماندگی استان مربوط به سهم 5 درصدی آن از بخش هایی است که باید از کل کشور به آن واگذار شود که متناسب با سهم هشت درصدی آن از مساحت و جمعیت کشور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید 182 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در خراسان رضوی انجام شود

باید 182 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در خراسان رضوی انجام شود