مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-10اقتصادي

مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با پشت میز نشینی مشکلات حل نمی شود، گفت: مسئولان باید در میدان حضور یابند و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و برای رفع آن ها اقدام کنند.

- ، غلامعلی حیدری شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کوهرنگ با اشاره به بسته توسعه جهشی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به منظور توسعه استان باید از منابع مالی سه بخش دولتی، بنیادها و بخش خصوصی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان باید پروژه ها با پیشرفت 30 درصد به بالا را شناسایی کنند، عنوان کرد: 9 ماه از سال 1400 گذشته است و تنها 30 درصد از اعتبارات در چهارمحال و بختیاری جذب شده است که این مهم قابل تأمل است.

استاندار چهارمحال بختیاری ادامه داد: مسئولان باید بتوانند تا پایان سال مالی اعتبارات را جذب و در جهت پیشرفت پروژه ها استفاده کنند.

حیدری با اشاره به جاده های روستایی، گفت: مسئولان باید از نزدیک جاده های روستایی و شهری را بررسی و موانع اصلاح جاده ها را حل کنند.

وی به تصادفات رخ داده در گردنه چری اشاره کرد و افزود: اعتبارات مورد نیاز ساخت تونل گردنه چری باید هرچه سریع تر جذب و این تونل تکمیل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهاجرت از روستاها و حاشیه نشینی شهرها افزایش یافته است، اظهار کرد: با ایجاد اشتغال پایدار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی شود

مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی شود