مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-10اقتصادي

لرستان در حوزه فناوری های نوین و کشت گلخانه ای وضعیت خوبی ندارد


لرستان در حوزه فناوری های نوین و روش های کشت جدید و در حوزه گلخانه وضعیت خوبی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیدجواد ساداتی نژاد صبح امروز در حاشیه افتتاح چند طرح آبخیزداری در خرم آباد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان لرستان قطب کشاورزی و دام پروری کشور است، اظهار داشت: لرستان ظرفیت های بسیار بی نظیری در توسعه کشاورزی و دامپروری دارد و با مطالعات انجام گرفته و با توسعه صنایع تبدیلی در این منطقه تلاش می کنیم تا از خام فروشی در استان جلوگیری کنیم.

  وی با بیان اینکه ظرفیت بی نظیر دیم در این استان باید در باغات در اراضی شیب دار احیا شود، افزود: با توجه به اینکه مشکل لرستان اشتغال است، باید آبخیز داری را در استان توسعه دهیم و  در مصوبه سفر استانی که بعد از ظهر امروز با حضور رییس جمهور قطعی می شود اعتبار با لوله، در مورد فعالیت های آب خیزداری، حمایت از عشایر منطقه که تضمین کننده پروتیین هستند، جلوگیری از زوال جنگل های زاگرس دیده شده، اعتبار بسیار خوبی است.

  وی گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از این سفر ستاد نجات جنگل های زاگرس را استارت بزنیم و این میراث بین نسلی را حفظ کنیم.

  ساداتی نژاد عنوان کرد: با بازدیدهایی که از شهرستان سلسله و دلفان انجام می دهیم و اطلاعاتی که از مجموعه کشاورزی و منابع طبیعی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان در حوزه فناوری های نوین و کشت گلخانه ای وضعیت خوبی ندارد

لرستان در حوزه فناوری های نوین و کشت گلخانه ای وضعیت خوبی ندارد