مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-10ورزشي

در یازدهمین سفر استانی، رییسی وارد لرستان شد


بازدید از طرح ها و پروژه های زیربنایی استان، دیدار با نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم ترین برنامه های سفر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور به استان لرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید ابراهیم رییسی در یازدهمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد استان لرستان شد.

سید ابراهیم رییسی صبح روز جمعه وارد فرودگاه خرم آباد شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از طرح ها و پروژه های زیربنایی استان، دیدار با نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم ترین برنامه های سفر رییس جمهور به استان لرستان خواهد بود.

رییسی را در این سفر، رییس دفتر رییس جمهور، معاون اجرایی و وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، ورزش وجوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراهی می کنند.

رییس جمهور در فرودگاه خرم آباد: تلاش می کنیم بیکاری در لرستان کاهش یابد/ علی رغم ظرفیت های خوب استان برخی واحدهای صنعتی تعطیل شده است رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های خوب استان لرستان گفت: برخی واحدهای صنعتی این استان تعطیل شده که تلاش می کنیم با رفع مشکلات آنها از بیکاری در این استان بک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یازدهمین سفر استانی، رییسی وارد لرستان شد

در یازدهمین سفر استانی، رییسی وارد لرستان شد