مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-10سياسي

رییس جمهور: از رنج بیکاری در لرستان کاسته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در یازدهمین سفر استانی خود به لرستان در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت یاد شهدای پرستار، - رییس جمهور گفت: لرستان جوانان تحصیل کرده بیکار بسیاری دارد که باید از رنج بیکاری این استان کاسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در یازدهمین سفر استانی خود به لرستان در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت یاد شهدای پرستار، شهدای خدمت به مردم و 6 هزار و 3000 شهید استان افزود: پسران و دختران تحصیل کرده بسیاری در لرستان داریم که از بیکاری رنج می برند.

وی ادامه داد: این استان ظرفیت آب، خاک، کشاورزی ،معدن و گردشگری دارد ولی بیکاران آن فراوان هستند.

رییس جمهور تصریح کرد: در این سفر موانع و مشکلات را بررسی می کنیم، برای بخشی از موانع و مشکلات در استان تصمیم و برخی نیز در تهران پیگیری می کنیم تا رنج بیکاری در لرستان را کم کنیم و ظرفیت های بسیار بکار گرفته و احیا شود.

آیت الله رییسی افزود: برخی واحدهای نیمه تعطیل صنعتی هست در لرستان وجود دارد و با وجودی که ظرفیت های زیرساختی خوبی دارد اما برخی واحدهای صنعتی نیمه تعطیل و برخی تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: از رنج بیکاری در لرستان کاسته شود

رییس جمهور: از رنج بیکاری در لرستان کاسته شود