مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-10اقتصادي

استقبال کم ماهنشانی ها از طرح اقدام ملی مسکن


فرماندار شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در شهرماهنشان با استقبال کمی از سوی شهروندان روبه رو شده ، گفت:با توجه به اینکه اداره راه و شهرسازی شهرستان در شهر دندی زمین دولتی ندارد از این رو طبق هماهنگی های که بین اداره راه و شهر سازی و شهرداری انجام شده، - جلیل جزوتقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در شهر ماهنشان با استقبال کمی از سوی شهروندان این منطقه روبه رو هستیم اظهار کرد: سهمیه شهر ماهنشان از طرح اقدام ملی مسکن 34 واحد است که تا به امروز 6 نفر ثبت نام کرده است.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه با توجه به اینکه عمده واحدهای مسکونی در این منطقه به صورت ویلایی است و به همین دلیل استقبال از واحد های مسکونی به صورت آپارتمانی کم است، تصریح کرد: برای شهر ماهنشان مشکلی در تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن وجود ندارد.

وی همچنین در رابطه با نبود زمین دولتی در شهر دندی گفت: طبق پیگیری های به عمل آمده در صدد هستیم با مشارکت اداره راه و شهرسازی و شهرداری این منطقه تامین زمین مشخص و در اختیار متقاضیان این طرح قرارداده شود.

جزونقی با بیان اینکه استقبال از طرح اقدام ملی مسکن در شهر دندی نسبت به شهر ماهنشان خوب است، عنوان کرد: سهمیه شهر دندی در این طرح 35 واحد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کم ماهنشانی ها از طرح اقدام ملی مسکن

استقبال کم ماهنشانی ها از طرح اقدام ملی مسکن