مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 02:252021-12-09سياسي

خیری که درد همراهان بیماران را فهمید/ ساخت سرپناه برای همراهان بیماران


علیرضا درویشی یک خیر سلامت به این فکر افتاد تا همراه سرای بیماران را احداث کند، چرا که بیمارستان شهید زارع بیمارستان تخصصی در شمال کشور بوده و همین موضوع اهمیت این اقدام را بیشتر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه خیرساز ساختمـان همـراه سـرای بیمـاران در مرکز روان پزشکی و سوانح و سوختگی زارع ساری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، طهماسبی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان و جمعی از مدیران و کارکنان در بیمارستان زارع برگزار شد، از خدمات ارزنده علیرضا درویشی خیرنیک اندیش سلامت شهرستان ساری بابت تقبل هزینه احداث و پیگیری ساخت این پروژه تقدیر شد.

ساختمـان همـراه سـرای بیمـاران به مساحت 300 مترمربع در دو طبقه با 10 اتاق به ظرفیت اسکان 20 نفر توسط آقای علیرضا درویشی خیر نیک اندیش سلامت ساروی با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال احداث شد.

همچنین این ساختمان دارای امکانات رفاهی شامل اتاق های دو تخته و فرش شده با سیستم گرمایش و سرمایشی، آشپزخانه، نمازخانه، حمام و سرویس بهداشتی می باشد که با هزینه 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیری که درد همراهان بیماران را فهمید/ ساخت سرپناه برای همراهان بیماران

خیری که درد همراهان بیماران را فهمید/ ساخت سرپناه برای همراهان بیماران