مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 20:052021-12-09سياسي

60 درصد درآمد حاصل از زکات صرف کمک به سفره محرومان می شود


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه 60 درصد درآمد حاصل از زکات به صورت مستقیم صرف کمک به سفره محرومان می شود، گفت: در برخی از استان ها تا سقف 80 درصد زکات صرف کمک به معیشت و اقتصاد خانواده های نیازمند می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه 60 درصد درآمد حاصل از زکات به صورت مستقیم صرف کمک به سفره محرومان می شود، گفت: در برخی از استان ها تا سقف 80 درصد زکات صرف کمک به معیشت و اقتصاد خانواده های نیازمند می شود.

مرتضی بختیاری در نشست شورای زکات استان خوزستان در دفتر نمایندگی ولی فقیه در اهواز، اظهار کرد: در راستای کمک به محرومان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد؛ در استان خوزستان تاکنون برنامه های خوبی برای حمایت از محرومان صورت گرفته اما همچنان باید در این زمینه تلاش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رهبر معظم انقلاب تا اندازه ای در خصوص همکاری ها در امر زکات گله مند بودند لذا باید تلاش کنیم در این زمینه اقدامات بیشتری صورت گیرد تا رهبر معظم انقلاب نیز رضایت کامل داشته باشند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: اکنون بر اساس مصوبه شورای زکات اقدامات خوبی صورت گرفته و بیش از 60 درصد در آمد حاصل از زکات به سفره محرومان تعلق گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد درآمد حاصل از زکات صرف کمک به سفره محرومان می شود

60 درصد درآمد حاصل از زکات صرف کمک به سفره محرومان می شود