مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 19:152021-12-09سياسي

سهم نیازمندان کشور از زکات 60 درصد است


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت :60 درصد درآمد حاصل از زکات به صورت مستقیم صرف کمک به سفره محرومان می شود.

- اهواز- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت :60 درصد درآمد حاصل از زکات به صورت مستقیم صرف کمک به سفره محرومان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بختیاری شامگاه پنجشنبه در نشست شورای زکات استان خوزستان در دفتر نمایندگی ولی فقیه در اهواز اظهار کرد: در راستای کمک به محرومان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد؛ البته در این استان تاکنون برنامه های خوبی برای حمایت از محرومان صورت گرفته اما همچنان باید در این زمینه تلاش شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تا اندازه ای در خصوص همکاری ها در امر زکات گله مند بودند که باید تلاش شود در این زمینه اقدامات بیشتری صورت گیرد تا رهبر معظم انقلاب نیز رضایت کامل داشته باشند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: اکنون بر اساس مصوبه شورای زکات اقدامات خوبی صورت گرفته و بیش از 60 درصد در آمد حاصل از زکات به سفره محرومان تعلق گرفته است.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی قرار است در زمینه ترویج فرهنگ زکات پنج هزار طلبه کمیته امداد را یاری کنند تا بتوانیم فعالیت های بیشتری در زمینه دریافت زکات داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم نیازمندان کشور از زکات 60 درصد است

سهم نیازمندان کشور از زکات 60 درصد است