مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 18:452021-12-09اجتماعي

تنوع زیستی و برخورداری از طبیعت بکر ظرفیت گردشگری استان سمنان است


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه تنوع زیستی و برخورداری از طبیعت بکر و کویر ظرفیت گردشگری استان سمنان است، گفت: این سازمان آمادگی همراهی با میراث در این زمینه را دارد.

- ، علی سلاجقه شامگاه پنجشنبه در خاتمه سفر یک روزه خود به استان سمنان پس از بازدید از پارک ملی کویر در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های اقتصادی گردشگری و داشته های استان سمنان، تاکید کرد: تنوع زیستی و برخورداری از کویر و طبیعت ظرفیت گردشگری استان سمنان است وی با بیان اینکه این استان کوهستان ها و جنگل های مهم هیرکانی و زیبایی را نیز برای توسعه گردشگری دارد، تاکید کرد: محیط زیست آمادگی دارد در زمینه گردشگری طبیعی با میراث فرهنگی همکاری کند چرا که معتقد هستیم توسعه صنعت گردشگری می تواند به اشتغالزایی و رونق تولید کمک شایانی کند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه استان سمنان دارای طبیعت زیبا و منحصر به فردی است، بیان کرد: ظرفیت طبیعت گردی در مناطق تحت پوشش سازمان حفاظت محیط زیست در سطح این استان بی بدیل است.

سلاجقه درباره پارک ملی توران و همچنین کویر نیز بیان کرد: افزایش جمعیت گورخرهای انتقال یافته به پارک ملی کویر، از جمله اقداماتی بود که باید از مسئولان آن تقدیر کرد چرا که به ازدیاد جمعیت این گونه منجر شده و همچنین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع زیستی و برخورداری از طبیعت بکر ظرفیت گردشگری استان سمنان است

تنوع زیستی و برخورداری از طبیعت بکر ظرفیت گردشگری استان سمنان است