مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-09سياسي

رییس کمیته امداد: 60 درصد درآمد حاصل از زکات صرف کمک به محرومان می شود


تاکنون حضور مردم در پرداخت زکات موثر بوده و نمایندگان ولی فقیه در استان های مختلف تلاش های خوبی برای افزایش پرداخت زکات داشته اند.

- تاکنون حضور مردم در پرداخت زکات موثر بوده و نمایندگان ولی فقیه در استان های مختلف تلاش های خوبی برای افزایش پرداخت زکات داشته اند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه 60 درصد درآمد حاصل از زکات به صورت مستقیم صرف کمک به سفره محرومان می شود گفت: در برخی از استان ها تا سقف 80 درصد زکات صرف کمک به معیشت و اقتصاد خانواده های نیازمند می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، مرتضی بختیاری شامگاه پنجشنبه در نشست شورای زکات استان خوزستان در دفتر نمایندگی ولی فقیه در اهواز، اظهار داشت: در راستای کمک به محرومان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد؛ در استان خوزستان تاکنون برنامه های خوبی برای حمایت از محرومان صورت گرفته اما همچنان باید در این زمینه تلاش شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تا اندازه ای در خصوص همکاری ها در امر زکات گله مند بودند لذا باید تلاش کنیم در این زمینه اقدامات بیشتری صورت گیرد تا رهبر معظم انقلاب نیز رضایت کامل داشته باشند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: اکنون بر اساس مصوبه شورای زکات اقدامات خوبی صورت گرفته و بیش از 60 درصد در آمد حاصل از زکات به سفره محرومان تعلق گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد: 60 درصد درآمد حاصل از زکات صرف کمک به محرومان می شود

رییس کمیته امداد: 60 درصد درآمد حاصل از زکات صرف کمک به محرومان می شود