مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 18:102021-12-09اقتصادي

نیاز 2 میلیاردی کارخانه کمپوست خمیران/ اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا


شهردار بندرانزلی، با بیان اینکه تکمیل کارخانه کمپوست خمیران به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ابنیه این تصفیه خانه به اتمام رسیده و اسناد خرید تجهیزات آن به شهرداری ابلاغ شده است.

- ایسنا/گیلان شهردار بندرانزلی، با بیان اینکه تکمیل کارخانه کمپوست خمیران به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ابنیه این تصفیه خانه به اتمام رسیده و اسناد خرید تجهیزات آن به شهرداری ابلاغ شده است.

مهدی خلیلی در نشست خبری، با بیان اینکه تکمیل کارخانه کمپوست خمیران به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ابنیه این تصفیه خانه به اتمام رسیده و اسناد خرید تجهیزات آن به شهرداری ابلاغ شده و بزودی فرایند مناقصه برای خرید تجهیزات آن آغاز خواهد شد.

خلیلی با اشاره به اینکه شهرداری انزلی در تلاش است تا نظافت شهری را ارتقا دهد، خواستار مشارکت مردم در طرح تفکیک زباله از مبدا شد و افزود: این طرح با جدیت در انزلی دنبال خواهد شد و شهرداری انزلی نیز درصدد است کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه طرح تفکیک زباله از مبدا به زودی توسط شهرداری انزلی اجرایی می شود، گفت: امیدواریم فرهنگ مصرف گرایی به جایی برسد که کیسه های پارچه ای جایگزین کیسه های پلاستیکی شود تا به نوعی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 2 میلیاردی کارخانه کمپوست خمیران/ اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا

نیاز 2 میلیاردی کارخانه کمپوست خمیران/ اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا