مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-09فرهنگي

اختتامیه اولین جشنواره مسابقات استعدادی سلاله تلنت برگزار شد


همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (ع) و هفته پژوهش اختتامیه اولین جشنواره سلاله تلنت در پایگاه علمی پژوهشی سلاله برگزار شد.

- ، مهدی نفیسی مهر، مسئول اولین جشنواره استعدادی سلاله تلنت در مراسم اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه نوجوان به دیده شدن نیاز دارد و ما باید در مجموعه های فرهنگی بتوانیم با فراهم آوردن بسترهایی سالم، این امکان را فراهم آوریم تصریح کرد: قصد داریم این مسابقات را در سال های آینده نیز بین نوجوانان سادات سلاله و حتی دیگر مجموعه های علمی و دانش آموزی سطح کشور، ادامه دهیم.

نفیسی مهر با تأکید بر جذابیت مسابقه و رقابت برای نسل نوجوان، خاطرنشان کرد: یکی از بسترهایی که دانش آموزان می توانند آموخته های خود را به نمایش بگذارند، قالب مسابقه و رقابت است.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف بازخوردگیری از کلاس های استعدادی پایگاه علمی پژوهشی سلاله در قالب یک برنامه جذاب و هیجان انگیز برگزار شد، عنوان کرد: سلاله تلنت یک رقابت پرهیجان از آموخته های کلاس های استعدادی دانش آموزان این پایگاه، در قالب چهار رشته برنامه نویسی، کلیپ سازی، رباتیک و نانو تکنولوژی برگزار شد.

مسئول اولین جشنواره سلاله تلنت ادامه داد: در اولین دوره این جشنواره 6 نفر از دانش آموزان در رشته برنامه نویسی، 2 نفر در رشته کلیپ سازی، 3 گروه 3 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه اولین جشنواره مسابقات استعدادی سلاله تلنت برگزار شد

اختتامیه اولین جشنواره مسابقات استعدادی سلاله تلنت برگزار شد