مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 17:502021-12-09بين الملل

قرقاش: از تحریم های بیشتر علیه ایران حمایت نمی کنم


مشاور سیاسی رییس امارات می گوید تهدید به اعمال تحریم های بیشتر راه حل مناسبی برای حل مسائل مربوط به برنامه هسته ای ایران نیست.

- ، پایگاه انگلیسی زبان نشنال به نقل از انور قرقاش مشاور سیاسی رییس امارات متحده عربی نوشت که ابوظبی امیدوار است گفتگوهای وین موفقیت آمیز باشد و این روند نیز به نوبه خود به نوعی توافق برای برگزاری مذاکرات منطقه ای منجر شود که کشورهای بیشتری را در بر می گیرد.

قرقاش همچنین گفت حتی اگر مذاکرات وین به نتیجه نرسد؛ وی خواهان اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران نیست چرا که در حال حاضر هم به اندازه کافی تحریم علیه این کشور وضع شده است.

وی در نهایت افزود: راه پیشروی ما دیپلماسی است اما در عین حال، زمان زیادی نداریم و این مایه نگرانی در زمینه هسته ای است.

اظهارات قرقاش در حالی است که امروز پنجشنبه، وال استریت ژورنال به نقل از چند مقام وابسته به دولت واشنگتن، مدعی شد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا در تدارک اقداماتی برای تشدید روند اعمال تحریم های ضدایرانی است.

به ادعای این منابع که به وزارت خانه های خارجه و خزانه داری آمریکا وابسته هستند؛ دولت واشنگتن قرار است هفته آینده یک هیئت عالی رتبه را که در میان آنها رییس دفتر کنترل دارایی های وزارت خارجه آمریکا (اوفک) هم حضور دارد؛ به امارات بفرستد تا به بانک ها، شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرقاش: از تحریم های بیشتر علیه ایران حمایت نمی کنم

قرقاش: از تحریم های بیشتر علیه ایران حمایت نمی کنم