مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-09سياسي

سردار صفوی: اطمینان می دهم همه مسؤولان برای حل مشکل کشاورزان اصفهان بسیج شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بعد از ظهر امروز در مراسم آیین نکوداشت یکمین سالگرد درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای اظهار داشت: این استاد فرزانه، استادی کم نظیر در علوم تربیتی و روان شناسی بود؛ اکثر زیربنای علوم انسانی از جایی دیگر آمده اما چون این استاد دانش آموخته حوزه علمیه بود، در این مسیر اقدامات زیادی انجام داد و حق بزرگی بر گردن مان دارد.

  وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب برای حجت الاسلام اژه ای تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بر تک تک کلمات عنایت دارند و درباره کسی غلو نمی کنند و تعابیر  معظم له در خصوص مرحوم حجت الاسلام اژه ای واقعیت شخصیتی ایشان بود و من هم در این جلسه با آشنایی 40 ساله ای که از حجت الاسلام اژه ای داشتم، شناختم را بیان می کنم.

  رحیم صفوی عنوان کرد: وی دانشمندی کم نظیر و عالمی پرکار و کم ادعا بود که در طول 40 سال فعالیت در مقام های مختلف هیچگونه تغییری در رفتار او پدید نیامد و دچار غرور و تکبر نشد.

  دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: وی در تفکر و اندیشه شان احترام به مردم، جلب اعتماد افکار عمومی و حفظ سرمایه های اجتماعی را یک اصل و ارزش و غفلت از آن ها را خسارت برای نظام می دانست؛ او حل مشکلات جوانان را نشان دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار صفوی: اطمینان می دهم همه مسؤولان برای حل مشکل کشاورزان اصفهان بسیج شده اند

سردار صفوی: اطمینان می دهم همه مسؤولان برای حل مشکل کشاورزان اصفهان بسیج شده اند