مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-09سياسي

تمام امکانات برای احقاق حق کشاورزان اصفهان بسیج شده است


مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم شهید پرور اصفهان مطمئن باشند تمام کارگزاران در سطوح استانی و ملی برای پاسخگویی و اقدام عملی برای احقاق حق کشاورزان زحمتکش اصفهان بسیج شده اند.

- ایسنا/اصفهان مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم شهید پرور اصفهان مطمئن باشند تمام کارگزاران در سطوح استانی و ملی برای پاسخگویی و اقدام عملی برای احقاق حق کشاورزان زحمتکش اصفهان بسیج شده اند.

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، عصر امروز(پنجشنبه-18 آذر) در مراسم نکوداشت حجت الاسلام جواد اژه ای که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این استاد بزرگوار و فرزانه یک استاد کم نظیر در علوم تربیتی و روانشناسی بودند و در بنیان گذاری علوم روانشناسی با دیدگاه مکتب اسلام تلاش بسیاری کردند.

این استاد فلسفه، تربیت اسلامی را می دانست و با دعوت شهید بهشتی به هامبورگ آلمان رفتند و دکترای خود را در وین اتریش گرفتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمودند: شخصیت برجسته و ممتازی که سال های متمادی مجاهدت های بزرگ و مبارک را با اخلاص و بدون اندک تظاهری عهده دار شدند .

بنده شناخت 40 ساله از حجت الاسلام جواد اژه ای دارم و به جرات می توانم بگویم این مرحوم عالمی کم نظیر و پرکار و کم ادعا بود و در مسئولیت های اجرایی که داشت با وجود حجم کاری بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام امکانات برای احقاق حق کشاورزان اصفهان بسیج شده است

تمام امکانات برای احقاق حق کشاورزان اصفهان بسیج شده است