مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-09اجتماعي

هوای سرد و برفی شهرستان خلخال را فرا گرفت


به دنبال ورود سامانه جدید بارشی و هوای سرد در شهرستان خلخال، بارش برف در ارتفاعات خلخال سیمای زمستانی به خلخال بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال ورود سامانه جدید بارشی و هوای سرد در شهرستان خلخال، بارش برف در ارتفاعات خلخال سیمای زمستانی به خلخال بخشید و بارش در سطح شهر خلخال به صورت باران است که در بعضی از ساعات تبدیل به برف پراکنده شده و در حال حاضر نیز همچنان بارش باران ادامه دارد.

بارش برف در محور مواصلاتی خلخال به اسالم همراه با کولاک برف بوده و از ساعات بامدادی بارش باران تبدیل به برف سنگین همراه با مه خزری و کولاک شده است.

تردد در محور خلخال به اسالم وجود دارد ولی راهداران از صبح امروز در کنار امدادگران به کمک خودروهای عبوری شتافته و بارها حوزه استحفاظی با حضور راهداران برف روبی شده است.

استفاده از زنجیر چرخ جزو ملزومات سفر در جاده های کوهستانی است به گفته معروف خسروی، رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال، تردد در محور خلخال به اسالم با زنجیر چرخ امکان پذیر و به خاطر شدت کولاک برف و بارش سنگین، نیازمند توجه جدی رانندگان به هشدارهای هواشناسی و راهداری است.

خسروی بر لزوم احتیاط کامل رانندگان، در مسیرهای ارتباطی تاکید کرد و گفت: تا ساعات انتهایی با یخبندان در مسیرها نیاز به استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سرد و برفی شهرستان خلخال را فرا گرفت

هوای سرد و برفی شهرستان خلخال را فرا گرفت