مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-09سياسي

اختلاس دهیار و مسؤولین صومعه سرا/5 نفر بازداشت شدند


به گفته دادستان انقلاب اسلامی شهرستان صومعه سرا سه دهیار به همراه مسئول فنی دهیاری ها، یک مسئول اتاق اصناف و رییس یکی از اتحادیه های این شهرستان بازداشت شدند که عمده اتهامات دهیاران اختلاس در اموال بیت المال و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی اعلام شده است.

- هادی بشری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه سه دهیار به همراه مسئول فنی دهیاری ها، یک مسئول اتاق اصناف و رییس یکی از اتحادیه های این شهرستان بازداشت شدند، اظهار کرد: عمده اتهامات دهیاران اختلاس در اموال بیت المال و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی، ارتشاء و تحصیل مال خارج از عرف قانونی و اعطای غیرقانونی مجوز برای ساخت وساز در روستا به برخی افراد است.

  وی با اشاره به اینکه مدارک و مستندات کافی برای اتهامات دهیاران وجود دارد که حسب کارشناسی سازمان بازرسی، دستگاه قضایی موظف به رسیدگی به این موضوعات است، گفت: دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی در شهرستان صومعه سرا با قاطعیت دنبال عدالت اجتماعی و برخورد با افرادی است که قوانین را در پست ومناصب قانونی زیر پا گذاشته اند.

  دادستان انقلاب اسلامی شهرستان صومعه سرا با اذعان به اینکه عمده اتهامات دهیاران، اختلاس در اموال بیت المال و صدور غیر قانونی مجوز ساخت وساز در روستاهای شهرستان بوده، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاس دهیار و مسؤولین صومعه سرا/5 نفر بازداشت شدند

اختلاس دهیار و مسؤولین صومعه سرا/5 نفر بازداشت شدند