مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-09حوادث

سهل انگاری در نگه داری اطلاعات حساب بانکی منجر به برداشت غیرمجاز شد


رییس پلیس فتای استان زنجان، از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز خبر داد و گفت: کاربران از قرار دادن کارت بانکی و اطلاعات آن در اختیار افراد غریبه خودداری کرده و به صورت دوره ای نسبت به تغییر رمز کارت های بانکی خود اقدام کنند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان، از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز خبر داد و گفت: کاربران از قرار دادن کارت بانکی و اطلاعات آن در اختیار افراد غریبه خودداری کرده و به صورت دوره ای نسبت به تغییر رمز کارت های بانکی خود اقدام کنند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در زنجان، اظهار کرد: در پی وصول شکواییه یکی از شهروندان زنجانی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان جرم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی ، دستگیر و به پلیس فتا استان زنجان انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازجویی های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می شد، پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود، تصریح کرد: شاکی پرونده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری در نگه داری اطلاعات حساب بانکی منجر به برداشت غیرمجاز شد

سهل انگاری در نگه داری اطلاعات حساب بانکی منجر به برداشت غیرمجاز شد