مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-09سياسي

آیت الله نوری همدانی دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرد


حضرت آیت الله نوری همدانی بعد از تزریق دوز سوم واکسن کرونا گفت: اگر کسانی نیامدند و کوتاهی کردند و عواقب منفی پیدا کنند آنها در پیش خداوند مسئول هستند هر چند ممکن است معلوم نباشد اثر مفید واکسن زدن تا چه مدت در بدن می ماند.

- حضرت آیت الله نوری همدانی، امروز بعد از تزریق دوز سوم واکسن کرونا با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) از ایثارگری های کادر درمان در ایام کرونا تقدیر نموده و افزودند: مدافعان سلامت که واقعاً زحمت فراوان کشیدند و در این راه با فداکاری و تقدیم شهید از سلامت جامعه و جان مردم مواظبت نمودند که زبان از بیان این زحمت قاصر است ان شاء الله خداوند به همه آنها توفیق و سلامتی عنایت فرمایید.

این مرجع تقلید در ادامه به اهمیت جایگاه سلامت در جامعه اشاره نموده و گفت: یکی از ضروریات هر جامعه ای حیات مردم و حفظ حیات و سلامتی می باشد، چرا که خداوند متعال حیات را دوست دارد و برای حیات انسان ها بسیار ارزش قائل شده است.

در اسلام برای حیات و سلامتی جان آدمی احکام و دستوراتی فراوانی وضع شده است که نشان از اهمیت این موضوع می باشد.

آیت االله نوری همدانی یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت را واکسیناسیون همگانی بیان نمود و خاطر نشان کرد: اگر پزشکان و متخصصان حاذق، متدین و متخصص تشخیص دهند لازم است که واکسیناسیون همگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرد

آیت الله نوری همدانی دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرد